Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Bestilling, finn varen, legg i handlekurven, gå til kassen
Etter at din bestilling er bekreftet av deg vil du automatisk få opp en melding fra oss som bekrefter bestillingen, og motta en e-post med ordrebekreftelse.

Betaling
Kortbetaling er den betalingsmåten de fleste av vår kunder benytter seg av. Når du betaler enten med Visa eller Mastercard, autoriserer vi ordrebeløpet mot kortet ved bestilling. Netskrypterer all sensitiv informasjon slik at informasjon om ditt betalingskort blir utilgjengelig for alle andre. Med Nets som benytter 3-D secure sikkerhetsløsning, er det trygt, enkelt og sikkert å betale med kort på internett.

Priser
Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Prisendringer påvirker ikke sendte bestillinger. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Levering /lager
DN Harmoni forsøker å ha alle annonserte varer på lager til enhver tid. Når vi har mottatt og registrert din ordre, vil lagervare bli holdt av til deg i vårt system. Slik blir du prioritert. Dersom det er tomt for en vare vil du få beskjed om dette før utsendelse av ordren.

Frakt /sending
Vi sender vanligvis pakken med posten, innen tre virkedager etter at du har bestilt varene. Pakken kan deretter hentes på nærmeste postkontor innen seks virkedager. På enkelte strekninger kan fremsendingstiden ta opp til åtte dager. Kr 300,- er minstesum for samlet varekjøp. Bestillinger over kr 1000,- er fraktfrie. For bestillinger under kr 1000,- er fraktkostnaden på kr 100,- + mva. Det vil komme et pristillegg for pakker til Svalbard på kr 200,- i tillegg til fraktkostnaden.

Angrerett og reklamasjon

Angrerett:
Hvis du ønsker å returnere varen(e) du har kjøpt må dette gjøres innen 14 dager. Fyll ut angrerett skjema som medfølger bekreftelsen av ordren(e). Send skjemaet og varen(e) i hel og i ubrukt/forseglet stand samt i original emballasje. Kjøper må selv betale returkostnadene. Oppkrav kan ikke benyttes ved retur. Avtaleretten (§2b) gjelder ikke når samlet pris er mindre enn kr 300,-, når den ikke returneres tilnærmet lik ny, er brukt med mer.

Reklamasjon:
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Skriv en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen og beskriv problemet. Du vil da få informasjon om hva du skal gjøre videre. Ved feil og/eller mangler på varer dekker vi returporto og sender ny vare kostnadsfritt. Lov om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Del denne siden